Політика скасування та повернення платежів

  1. Повернення товару належної якості. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не рахуючи дня купівлі, повернути або обміняти товар належної якості, який не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін або повернення товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

Для повернення товару споживачеві необхідно надати:

  • товар (разом з усією комплектацією, пломбами та ярликами у збереженій цілісній упаковці)
  • розрахунковий документ, що підтверджує здійснення покупки
  • гарантійний талон
  • документ, що засвідчує особу (у випадках, передбачених чинним законодавством України)

Для того, щоб повернути сплачені за товар кошти, споживач повинен:

  • звернутися до офісу нашої компанії за тел. 0-800-330-631
  • заповнити необхідні документи (заяву на повернення товару, заяву на повернення коштів)
  • надати необхідні для обробки запиту документи (оригінал заяви, довідку з реквізитами тощо)

Гроші повертаються споживачеві в день обробки наданих документів, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за згодою сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів з дати отримання документів у повному обсязі.

Споживач повинен переконатися, що товар, який він бажає повернути, не відноситься до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172. Під час процедури повернення грошей, розрахунки з покупцем провадяться виходячи з ціни на товар у день покупки. 

 

  1. Порядок повернення коштів

Повернення грошей здійснюється тим самим способом, яким здійснено покупку. Ми завжди повертаємо кошти лише за тим способом оплати, яким ми отримали від Вас кошти. Наприклад, якщо Ви оплатили Сервіс картою VISA/MASTERCARD, повернення коштів здійснюється шляхом скасування транзакції (refund) і, в результаті цього, повернення може бути здійснене лише на Вашу картку VISA/MASTERCARD. Термін повернення залежить від того, який спосіб оплати використовувався.

При оформленні повернення може утримуватись сервісний збір або комісія банку платіжної системи за повернення коштів, що утримуються із суми, що підлягає поверненню.